Morské prúty Great White GWC Stand Up 170cm/850g

Unpublished
https://www.sports.sk/obchod_homedir/data/1300/obrazky/44_13090172.jpg
Doprava zdarma na tovar skladom nad 49.00 € do 900kg.

Morské prúty Great White GWC Stand Up 170cm/850g

Ľahké, štýlové, silové a super robustné, to sú atribúty série prútov Great White. Blanky sa vyrábajú zo 100% IM6 grafitu, sú veľmi štíhle a pritom ľahké a príjemné do ruky. Prúty typu Stand Up predstavujú ideálne univerzálne prúty pre všetky bežné druhy morského rybolovu z lode v norských vodách, od ľahšej 12lb verzie pre plytšie pasáže až k 30lb na tie nejväčšie kalibre.

Dôvody ku kúpe morských prútov Great White GWC Stand Up:

 Ľahké
 Štýlové
 Morský rybolov
 Blank vyrobený z IM6 grafitu

Morské prúty Great White GWC Stand Up 170cm/850g - parametre:

 Dĺžka: 170cm
 Vrhacia záťaž: 850g/30lbs
 Počet dielov: 1ks
 Transportná dĺžka: 170cm
 Hmotnosť: 315g

ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860

História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj  v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe. 

                  _   _____        
__ _ _ __ / | |___ / ___
/ _` | | '_ \ | | |_ \ / _ \
| (_| | | |_) | | | ___) | | __/
\__, | | .__/ |_| |____/ \___|
|___/ |_|
Sem zapíšte uvedený bezpečnostný kód.

Pre nastavenie sledovania produktu sa musíte prihlásiť.

Prihlásiť sa Registrovať